Memaparkan catatan dengan label Majlis Bertunang. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Majlis Bertunang. Papar semua catatan

19 Oktober 2009

HIDANGAN PERTUNANGAN



Yang ni pulak hidangan untuk rombongan pihak lelaki menjamu selera setelah sesat jauh tadi.  Kesian...tentu mereka dah lapar.
Tapi minta maaflah ye sebab semuanya dah sejuk.

HANTARAN LELAKI



Ini hantaran daripada pihak lelaki. Orang Kajang, Selangor.
Nak sampai rumah pun jauh sesat entah ke mana.  Dah jam 5.00 petang baru sampai.  Tu yang buat aku tak larat nak tunggu...

Alhamdulillah selamat sampai jugak akhirnya.

16 Oktober 2009

MAJLIS PERTUNANGAN



Ini bertunang tau, bukan kahwin....Tapi...majlisnya macam hari kahwin. Anak saudara suamiku di kampung Batu Kurau. Ina suka tengok kemeriahannya.  Semuanya warna pink.

Tu....bakal mak mertua la yang tolong sarungkan cincin.  Jangan malu-malu no...